Duktiga jag

i helgen har jag faktiskt varit ganska duktig.. Jag har skottat min uppfart, handlat, städat hela lägenheten (både dammdugit, dammat och torkat golven), pluggat (så nu är jag ikapp igen)  och faktiskt hunnat  lata mig lite emellan. Jisses vilken fart man haft. 

Har dessutom börjat fundera på att skaffa mig ett litet husdjur. Funderar på en chinchilla faktiskt. Men har inte riktigt bestämt mig än. Är lite sugen på sällskap sådär. Men vi får se..

Mycket annat har inte hänt i helgen faktiskt. Men det gör inget..

Usch måste börja handla julklappar också. Är klar med några men inte alla. Huha, pengarna bara flyger iväg. Men men sånt är livet i juletid.

Nej nu ska jag sova.

Ciao//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0