Jul i stugan

Japp det är precis vad det är.. Jul granen är uppe nu och pyntad, paketen ligger under granen, tomtar är utställda och ljusen brinner lite här och var. Ja julstämmning på topp. Köpte till och med en jul skiva i går, det kan man kalla seriös va?! Har till och med handlat klart alla julklappar och slagit  in dem.. Så slipper julstressen i affärerna iår.
Ska koka tomte gröt också men det blir nog inte för en på lördag!!

På söndag blir det uppesittarkväll med bingo lotto och starkvins glögg och mandlar och russin och självklart peppisar .. haha! Ja jag vet det låter som om vi vore pensionärer men va då kul ju att göra nå annat, spelar aldrig bingolotto annars men på uppesittarkvällen e det av en tradition för mig och mina vänner.. haha..

Sen blir det jul REAN weeeeiiii, shopping! Längtar redan, brukar alltid göra några fynd..

Har väl inte så mycket intressant att berätta nu om jag ska vara ärlig..


/ C.Hu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0