Jul snart

Åkt skoter i helgen och fy fan vad skoj det var, gud vad jag har saknat det!
Körde som dårar fram och tillbaka, var riktigt härligt!! Helgen har varit relativt lugn, inte gjort något speciellt egentligen umgicks åt gott och var slöa. Somnat ganska tidigt hela helgen. Skönt som tusan de med..

Nu är det bara en stackars vecka kvar till jul inte lång tid alls det! Men känns inte riktigt som jul om jag ska vara ärligt men men är nog så att det blir jul ändå även om det inte känns så för mig! Men är mysigt nu jul fint och fina fönster att kolla på, granar med belysning och en massa ljus tända. Helt fantastiskt fint faktiskt!!
Tror jag är klar med de flesta julklapparna nu faktiskt! Känns skönt det, inte behöva julstressa nu när alla andra gör det.

Ne nu ska jag återgå till städningen!

/C.Hu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0