Sånt händer fan bara mig!

Appropå mitt inlägg om att låta andras tvätt vara så har jag nu blivit ännu surare på Idioter i tvättstugan. Var dit för ett tag sedan för att boka en tvättid och inser att de kläder som mystiskt försvunnit som jag trodde var hos mamma var, ja just det. I TVÄTTSTUGAN! Den djävla idioten som var och rotade i min tvätt hade inte ens varit smart nog att samla ihop allt när han höll på. Nejdå han hade glömt en del. Och hur fan skulle jag veta det???  Jag ville bara sjunka genom jorden när jag insåg det hela. Eller skjuta mig i huvudet. Så djävla pinsamt! Dessutom när jag upptäcker det kommer en tjej in och ska hämta sin tvätt så jag spelar oskyldig och väntar tills hon gått innan jag snabbt som vinden samlar ihop mina kläder och drar. Jag ville bara dö!

Får jag tag på den djäveln som generade mig så kommer jag att slå ihjäl honom. Långsamt och smärtsamt ska han få dö! idiotjävel som inte kan låta bli andras grejer.

Och varför händer sånt här bara mig? Nån övermakt måste tycka att jag är ett skämt och sitter där uppe och garvar ig halvt till döds. Eller nåt i den stilen.

Ciao//ME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0