Uppe med tuppen.

Nu sitter man i morgonrock och dricker tee, med mycket socker så man ska vakna! Kallt som fan  ute så har vart ut och stoppat i motor värmaren i bilen så man tar sig iväg sen, ska nämligen följa med som socialtstöd åt en kompis på möte sen ska jag på Jobb intervju direkt efter, så e as nervös på ren svenska, men det ska nog gå bra får man hoppas! Vet inte riktigt om det verkligen är ett jobb för mig men det lär ju märkas efter intervjun i dag! Menar skadar ju aldrig att testa iaf!! 

Igår var jag och gjorde klart nästan all julshopping det är skönt, är inte riktigt klar ännu, behöver ju något mer roligt till älsklingen och mamma men det ska nog lösa sig får man hoppas, tycker det är så himla svårt att handla julklappar! Hua! Det är inte långt kvar till jul nu, 2 helger sen e det dax. Och det värsta är att det är lika fort över! Sorligt, att man stökar på och stressar och städar handlar gör av med en massa pengar hämtar gran pyntar osv för EN ENDA DAG, som så fort är över. Konstigt egentligen men det är mysigt också absolut! Men ändå?!

Ne nu ska jag ta och äta frukost och hitta några kläder!

/C.Hu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0