2 Dagar

Har det gått sen lilla kissen Izzi flyttade in, går riktigt bra faktiskt! Kurre börjar vänja sig kan till och med busa och tvätta henne nu, han är inte lika livrädd längre. I morse väckte hon mig iaf klockan halv 5, tack tack! Klev upp och gav ''barnen'' mat och gick och försökte sova igen hann slumra ca 30 min innan älsklingens klocka ringde, han har ställt den på en halvtimma innan han ska upp nu för att han ska hinna med mera innan det är dax att åka, men lik förbannat snosar han bort den halvtimman och kliver upp 5 minuter innan han ska åka, så det innebär att man får höra på ännu fler snosningar på morgonen, och den underbara jävla skit signalen, fyyy fan!

Nu har jag iaf damsugit hela huset, ska snart ge mig in på att torka golven och damm torka lite, sen blir det nog städning av skafferiet! Gud vad jag är hurtig på morgon kanten!!!

/ C.Hu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0