C.Hu dag..

Har faktiskt hunnit med ganska mycket i dag, städat garderoben och det var på tiden, såg ut som en tromb drage över där inne, men nu börjar det bli prydligt igen, och det känns skönt. Hittade igen massa gamla skolkataloger sen man gick i låg,mellan och högstadiet i dag fan va skoj det var att sitta och kolla igenom de gammla bilderna på folk man inte kände på den tiden som man känner nu som inte alls är sej lik på kortet och i dagens läge. Hade riktigt trevligt där små fnissandes inne med en stor kartong på golvet.

Sen vart de mat lagning och lite mera städning, och sen for vi och hämtade en bäbis till min älskade lilla katt, trodde han skule bli över lycklig. Men han var snarare livrädd, hahah. Det kommer en väldigt liten katt dam in i hans kök och han ser helt livrädd ut och morrar och fräser fast han är minst dubbelt så stor. Under kvällens gång har jag försökt få dem att bekanta sig så gott som möljigt! Och nu på slutet kommer han faktiskt och lägger sig i fot hörnan och kollar in henne när hon håller på stökar på med en boll, så jamade han till åt henne så hon vart helt över lycklig och hoppade fram mot honom då vart de för mycket så då drog han igen, och så där håller dem på, så vi får väl se förhoppningsvis blir de bästa vänner!! De värsta är ju att det vore ju hon som skulle vara rädd som är en liten bäbis som kommer till ett nytt hus med hund och katt och allt är nytt men inte den lilla damen inte utan hon strosar om kring som om hon aldrig gjort annat!

Så nu håller jag på funderar på va hon skulle kunna tänkas heta?? Ska ju vara något lättsamt men ändå passande och inte allt för vanligt!  Så de är vad jag roar mej med medas jag ligger och skriver här och har en snarkande katt bredvid mig på armen.. haha!

Har även tänkt tanken att ge sig på att sy ett par spetts gardiner i morgon, undra hur de kan tänkas gå? Undra om man vågar ge sig in i det eller om man kommer att bli komplett tokig innan det är färdigt!? Plus att jag inte har någon snus hemma nu heller och det känns som om det är ganska stängt på alla affärer, men jag vill ha snuuuuus nuuuu.. tyckte jag var så duktig som hade en helt oöppnad snus dosa hemma så inte behöver ja köpa nå inte, men sen visar det sig att det inte finns någon snus hemma heller och det kom jag på, påtok för sent för att ens hinna tänka tanken på att hinna åka och handla!


Yeah right det är nikotin bristen som får mig ens tänka sådana konstiga tankar som att ge mig på att sy gardiner. Haha!!!!

/ C.Hu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0