En helt vanlig dag

C.Hu drömmer om en spa tripp, la la la!
Tänk va skönt det skulle vara nu.. lägga sig på ett massage bord och få en hel kropps massage, med en massa härligt luktande oljor. Sedan krypa ner i ett kokhett bubbelbad och dricka en kall drink eller ett glas iskall skumpa så man får känna sig så där riktigt lyxig och ompysslad sen medans man är så där riktigt avslappnad passar man på att få pedikyr och manikyr och en ansiktsbehandling.. Ahhhh vore inte helt fel de. Ge mej de i julklapp tomten, hahah! Eller hellst i morgon!

ME ska göra ännu en tato på fredag, blir mer och mer sugen jag också, men är så fruktansvärt nål rädd, så vet inte om de vore något för mig! Alla som gjort en säger att det inte är så farligt och att nålen inte syns. Men ändå! Bara tanken på att någon ska hålla på dra en nål över min hud får mig att rysa, var med när älsklingen gjorde sin andra tatuering och det såg allt annat än mysigt ut, blodet bara ran och såg allmänt otrevligt ut. Men ändå är det så jävla snyggt också! Men då kommer den stora frågan vad man skulle kunna tänkas göra för något? Och vart? Och tänk om jag skulle våga göra halva och sedan måste avbryta? Ne hua det är skrämmande!! Får nog helt enkelt fundera ett tag till! Men skulle jag få ett present kort så skulle jag nog göra det då skulle jag inte kunna hålla mig längre! Hahah! Sugen är jag de kommer jag nog inte ufrån tyvärr!!

Idag har jag inte gjort många knop alls faktiskt, har tage det lugnt vare och handlat lite sett på tv lekt med katterna och allmänt bara drive omkring! Har sådan sjuk huvudvärk också och har haft det i flera dagar nu, känns precis som om jag ska bli förkyld fast än det aldrig bryter ut, bara känner mig som skit och går runt och mår allmänt dåligt! Ork lös och trött, har lagt mig tidigt hela veckan nu och det händer inte ofta när det gäller mig!  Vanliga människor är sjuk då de inte kan somna i tid på kvällen jag är tvärtom, sjuk då jag somnar i tid! Hahah normalt!

Funderar på julklappar så det bara knakar, har tänk av och till hundra gånger nu men kommer inte fram till vad jag ska köpa åt folket sedan fyller älsklingen år en vecka efter jul, så måste komma på nå fint till honom tils dess också. Vill ju det ska vara något speciellt, inte någon tråkig tröja eller nå sånt vanligt! Vad tusan kan man köpa eller så då?? Har ide torka!! Skit skit skit!!

Ne nus ka jag ta och börja med middagen!!!

/ C.Hu 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0