Ett jäkla geni!

Så nu var tatueringen gjord. Och herregud vad fin den blev!!!!! Jag vet att jag och C.Hu har kommit överrens om att inte nämna några namn på bloggen men den regeln ska jag bryta nu. Daniel på Peckas Tatueringskonst är ett geni!  Ett komplett jävla geni! Jag hade aldrig kunnat tänka mig att den skulle bli så djävla bra.  Den är långt bättre än jag ens kunnat tänka mig! Jag är så himla nöjd.

Visst vissa bitar av en gjorde så in i helvete ont, det tog 3 timmar och jag kan fortfarande inte böja mig framåt utan att se ut som en gammal tant. Men det skiter jag i.  För den är så djävla förbannat snygg.

Det enda jag är lite orolig över är att den fjällar lite mycket. Jag smörjer och smörjer men den är ändå väldigt torr.  Men men.  Det löser sig nog. Hoppas jag iaf.

Bilder ska komma men har inte hunnat än. Hoppas att syrran ska maila över den hon knäppte dagen efter. Men har inte fått tag på henne än. Lägger upp en så fort det fixat sig.

Nej nu ska jag sova...

Ciao//ME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0