Godnatt min lilla sorbéglass

Pratade med min kusin igår som är 4 år. Har inte sett henne på etttag så det var ganska kul. Hon hade skrivit en önskelista till tomten. Men inte hade hon önskat sig något man hade förväntat sig. Nä listan såg ut så här.
1. Kaffekokare
2. Kokkaffe
3. Räkor att äta
Ja barn har en del skumt för sig de. Hon  hargjort en hel del annat kul på sistone också.

Hennes mamma frågade varför hon inte sov i sitt eget rum i sin egen nya säng. Då svarar hon "Men jag är rädd". Mamman "ja men det finns ju ingenting att vara rädd för"
Kusinen "Men jag är rädd för ingenting jag "
Vad svarar man på det? Ja det kan man ju undra.
Mamman fortsätter iaf med att säga "Ja gonatt då coh sov så gott"
Och min kusin svarar "Ja gonatt min lilla sorbèglass"
Hur kommer de på allt? Men hon är bra charmig.

Dags att sova..

Ciao//ME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0