Hallelulia!!

Fy fan vad skönt, jag klarade tentan! Phuuuu vilken lättnad. Var fan helt säker på att jag skulle kugga.. Men jag klarade mig och fick ett C på kursen. Tack gode gud! Hade ju inte varit vidare roligt att måsta tenta två dar i rad direkt. Så nu är det bara att fokusera på nästa och sen är det jul! Tjohoo!

Fan jag är fortfarande lika trött som jag har varit hela veckan.. Usch, och jag har massor att göra.. Städa, julhandla,  plugga till nästa tenta, organisera alla mina papper osv.. Men jag har ingen lust. Och ingen ork.. Men nån gång måste man väl rycka upp sig antar jag.  Lika bra att börja. Så kan man slappa sen..

Måste fan ta och pallra mig ut på krogen snart också. Har inte varit ut på jättelänge. trist egentligen men har fan inte haft tid riktigt.. Eller lust, eller ork. Men får bli snart. Jag saknar att dansa.. Kunde ju ha festat i onsdags men jag pallade inte..

Nej nu tror jag att jag ska ta och städa.


Ciao // Me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0