Hatar att handla

Jag hatar verkligen att handla. Verkligen HATAR!!! Detta pga att jag inte har någon bil. Vet ni hur jävla jobbigt det är att släpa matkassar typ en kilometer från bussen hem till lägenheten? Det är tungt som fan, det gör ont i händerna att bära, det är krångligt osv i all oändlighet.. Jag har fan skavsår i händerna av att släpa de där djävla kassarna. Sedan ska man packa upp skiten. sen har vi det där med att kuta omkring i affären och handla, inte hitta det man ska och glömma hälften, och alla pengar det kostar. Bara för lite mat. Herregud alla måste ju äta ju! Nej usch och fy för att handla. Okej förkläder och så. mwn mat nej helvete. Nästa gång ska jag se till så att nån med bil skjutsar mig!!! Fast det har jag sagt många gånger nu, men måste man handla så måste man.

Såg nåt jävligt skumt idag när jag stod och väntade på bussen. Brevid mig står det en gammal tant. Och när jag tittar på henne inser jag att tanten fyllt i sina annars gråa ögonbryn GRÖNA!? Någon måste ha sett fel i sminklådan. för de var verkligen gröna också. Det var en rätt makaber syn. men de matchade byxorna iaf. Haha. Ja tänk hur det kan gå när mann blir gammal.

Ska få en inneboende i två nätter. Fattar egentligen inte varför jag sa ja. Eller jo det vet jag, jag hoppas på några extra kronor i kassan. Helvete vad pengar det går hela tiden. Så nu är lägenheten i exemplariskt skick. Det är dessutom mammas kusin så jag kunde inte riktigt säga nej. Hade känts jättedumt. Men jag börjar ångra mig.

Dessutom är jag jättenervös för fredag. Ska liksom tatuera mig då. C.Hu skrev ett meddelande inatt och undrade hur fan jag vågar. Jag vet inte ens själv. Alltså jag tycker det ska bli så jäkla snyggt. Jag är en riktig sucker för tatueringar. Men det kommer att göra så djävla ont!!!!! Det intalar jag mig iaf, så kanske smärtan inte blir så farlig. gjorde samma sak sist och då gick det ju bra. Sen oroar jag mig för att jag inte ska få ligga ner, för bussresan hem, sist gjorde det så djävla ont första dygnet så fort något kom i kontakt med den att jag fick sitta jättekonstigt i bilen hem med tröjan nerdragen så den inte rörde vid tatueringen. Och då satt den ändå på axeln så jag kunde vinkla mig så det funkade. Nu ska den ju sitta i svanken, kommer jag ens att kunna sitta? Hur ska det då gå att åka buss? Byxorna lär ju skava så in i helvete. Ja som ni ser det finns massor att oroa sig för. Vilket jag anser är bra, då kanske det inte går så himla mycket åt helvete. Hoppas kan man ju alltid. Tur att M kommer och håller mig i handen. Fast risken finns ju att  hon tuppar av istället. Hon är lika dålig med nålar som jag är. Jaja vi får väl se. Fint kommer det att bli iaf. Vill man vara fin får man lida pin sägs det ju. Bara att bita ihop då.

Nej nu ska jag sluta.

Ciao // ME

Kommentarer
Postat av: Annelie

Det gör inte så ont som man tror :)

2007-11-13 @ 22:28:35
URL: http://hillerback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0