Jul i år igen

Äntligen är tentan avklarad. Satt igår mellan 2 och 5. Jisses. Efter VÄLDIGT många timmars pluggande!!! Så jag har inte haft tid att skriva, vilket Chu påpekat ett par gånger nu. Istället har hon totalt exploderat över bloggen. Men det bjuder jag på. Hur det gick på tentan vet jag faktiskt inte. Endera så har jag kuggat totalt eller så har jag klarat mig. Det går liksom inte att räkna ut heller. Beror liksom helt på hur de tänker rätta. Men men vi får väl se. Det tar ju liksom 3 veckor innan man får tillbaka den. Så på måndag börjar en ny kurs..

Sitter här och känner mig som 8 år gammal igen. Sitter nämligen och skriver en önskelista till jul. Blir fan så mycket enklare då. Så man faktiskt får det man behöver. Annars blir det bara en massa skit som man inte har någon användning för. Och när man bor själv finns det ju en del som saknas och som man behöver. Fast just nu står det lite still. Kommer ingenstans. Samma sak med inhandlingen av andras julklappar. Där jag håller påmed en annan lista. Men ingen av dem går sådär jättebra.. Men men jag får jobba vidare.

Nu ska jag ta och titta på skräckfilm i min ensamhet.

Ciao // ME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0