LÅT BLI MINA TROSOR

Jaha imorgon smäller det då. Tatuering kl 11:00. Tur att  M är här för att hålla mig i handen. Hon har redan lyckats lugna ner mig. Har varit helt hispig i flera dygn nu. Fast jag gjort det förut och så. Jaja är man hispig så är man.

Jag hatar gemensamma tvättstugor. Alltså har jag bokat en viss tid (speciellt sista tiden på dagen) och man är schysst och låter nån tvätta fast den inte är slut men sen blir lite sen med att plocka ur torktumlaren tycker jag faktiskt att den andre kan vänta. Jag vill fan inte att någon ska vara och rota bland mina underkläder. De vill jag ha ifred. Och jag menar när det är sista tiden kan man inte då få ta lite extra tid på sig. Det är ju faktiskt inte så att någon bokat en tid efter en.  Men tydligen inte. Kommer till tvättstugan nu så har någon som anser sig vara en snäll själv ställt sig och plockat ur mina kläder ur torktumlaren och vikt dem. Visst det är väl snällt men snälla. Låt dem va. Hade inte jag varit snäll hade du inte ens fått tvätta dina kläder. Så låt mina vara. Men men... Det där fick ju mig att känna mig jättedum.

Hmmm  hardet hänt nåt annat? Nej inte direkt. Mycket skola och så. Vi har en så djävla kul lärare. Vilket är tur eftersom ämnet är så sjukt tråkigt. Hur välfärdsstater byggs upp bla bla bla. En massa samhällsekonomi är det också. uuuuurk. men iaf läraren är en äldre herre som ser ut som en blandning mellan en råtta och ett ägg. Eller snarare han ser ut som en äldre version av Slingersvans från Harry Potter. Huvudet är verkligen äggformat. Så har han långt kritvitt hår som börjar strax ovanför öronen  och når till axlarna ungefär. På flinten som ser ut som den spetsigaste delen på ett ägg har han ca tio struliga hårstrån. Och tänderna står ut ungefär som på en råtta och så har han en ganska fyllig figur. Och rolig är han. Speciellt när han ska försöka prata ungdomligt. Jisses. Det blir inte så bra alla gånger.

Jaja Ciao // ME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0