Måndag morgon

Helgen har vare kanon, fredagen åt vi go middag med 2 av våra underbara vänner, sen på lördagen var de tänkt att vi skulle ta de lugnt  igen, men istället för vart de utgång, drog på förfest med en hög av våra vänner sen vart de krogen, och satan vad skoj de var! Träffa männiksor man inte sett på as länge och dansa som bara den, drack drinkar och hade allmänt trevligt bara! Vart skapligt jävla full både jag och älsklingen men va gör väl de så länge man har skoj!! Ända nackdelen var att jag känner mig stel som en pinne i kroppen nu, känns som om jag blive överkörd av en traktor eller liknande! Helt öm i var ända muskel!

Har kommit skit mycket snö nu, jobbigt värre! Dax att börja använda vinter skor och mössa och vantar och dylikt! Kommer se ut som en snö gubbe nu i flera månader fram över! Fyyy fan!
Men men, så e det när de är vinter, tyvärr!!

/ C.Hu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0