Slutkörd

Nu är det dåligt med uppdateringar här måste jag säga.. C.Hu har knas med datorn, som vanligt och jag mår som en överkörd pungråtta. Och har gjort det ett tag nu. Har knappt tagit mig ur sängen och har jag gjort det har jag bara fungerat så länge jag har varit tvungen för att sedan sova som en klubbad valross i timmar efteråt. Vilket leder till att jag inte fixat att skriva.

Tvingade mig iväg till 4:e terminarnas sittning igår. Borde ha stannat hemma med tanke på i vilket skicka jag är i men har man betalat 230 spänn så pallrar man sig helt enkelt dit. Var ganska roligt så länge det varade. Blev dock tvungen att dra vid tio då huvudet var på väg att sprängas och jag började bli riktigt grinig. Idag mår jag ännu sämre men vad gör man inte.. Roligast var nog ändå när den äldre herren i våran klass glatt ställde upp på det välkända klädsträcket och strippade av sig allt utom kalsongerna. Tjoho bara! Mycket tufft måste jag säga.

I övrigt händer inte mycket. Pluggar mest trots att det är tråkigt så man håller på att avlida. Läraren gölr så gott han kan men just den här kursen kan nog inte någon få att bli intressant. Så det är bara att lida sig igenom skiten fram till tentan och sedan aldrig titta tillbaka.

Får dessutom tillbaka förra tentan snart. Kanske tom imorgon. Jag bävar. Det gick inget vidare! Men det verkar inte ha gått bättre för någon annan. Hoppas bara att jag slipper omtenta. Fy fan då får jag skriva två tentor på två dagar v 50. INTE något jag ser fram emot direkt.

Nej nu måste jag sluta innan hjärnsubstansen hamnar på köksbordet. Kanske dags för en tredje huvudvärkstablett på en timme. '

Ciao// ME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0