Tentastress

Usch, den senaste veckan harinte alls varit något vidare. Jag har varit stressad, SIV (aggresiv), sovit dåligt, drömt massor med mardrömmar och varenda morgon vaknar jag och är helt stel i hela kroppen. Jag är som ett kylskåp. Och allt beroende på de djävla tentorna. Fick iaf tillbaka hemtentan idag. Och tack den gode guden så klarade jag mig. Orkar inte förklara själva poängsystemet just nu men av 49 poäng fick jag iaf 38.  Djävligt skönt.  Hade  ju kännts bra illa att kugga första tentan liksom. Så nu kan man fokusera helhjärtat på nästa tenta på fredag. Önska mig lycka till!

Bara två veckor kvar till tatueringen. Gud vad jag längtar! Fast jag är skitnervös. Jag hoppas de kan fixa så jag kan ligga ner annars kommer jag att tuppa av. Jag och nålar är nämligen inte bästa vänner.  Min kompis hemifrån kommer iaf upp för att hålla  mig i handen. Sen får vi väl se vad vi ska hitta på mer den helgen. Hon sa iaf att hon hade en trevlig överraskning. Undra vad det är.  Spännande.

Ja det var allt för just nu. Blir väl till att plugga de närmsta dagarna..

CIAO //ME


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0