Uppe med tuppen!

Japp just precis vad jag är det.. somnade tidigt igår.
Åt entrecote och potatis gratäng och grekisk sallad med 2 av våra under bara vänner,
ska jag vara helt ärlig så de ända jag gjorde va att fixa gratängen,
sen skötte älsklingen allt annat galant, var så himla skönt att slippa laga mat, för var extremt trött.
Så efter middagen gick det väl ungefär 30 min sen sov jag!
Hahaha, så har sovit ungefär 11 timmar inatt! Så då kan man kliva upp och känna sig pig,
skönt som fan att göra de ibland en lördag morgon!  Så nu har jag varit och tänt en brasa så man ska få värme och varm vatten så man kan ta sig en morgon dusch, sen ha jag även vart ut o hämtat tidningen och rastat hunden. Gud vad jag känner mig effektiv och klockan är bara 08:19.. Har även skickat sms till ME men hon sover uppenbarligen än!!

Ne nu ska jag ta och fixa mig och djuren lite frukost!

/C.Hu

Kommentarer
Postat av: Lia

God morgon, hoppas att du har sovit gott :}

2007-11-10 @ 08:32:02
URL: http://hellolia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0