Ännu en helg avklarad

Herregud vilken kväll det belv igår. Ojojoj det går ju iofs alltid ganska vilt till när jag och C ska ut men kul hade vi. Om det inte vore för den där förbannade sliskiga snubben som stalkade oss hela kvällen. Att vissa inte kan fatta att ett nej är ett nej. Idiot! Man blev fan rädd för fanskapet. Huha jag gillar inte sånt.  I övrigt hade vi jävligt kul och jag har ont i hela kroppen idag. Har träningsvärk ta mej fan överallt av allt dansande. Höll inte på att ta mig ur sängen i morse för jag var så stel. Och vi träffade en hel del kul folk. Ante, Knotan med kompani var ju bra skoj. Men ibland blev de lite för inne i att visa sig på styva linan genom att bryta arm så då drog vi och dansade istället. Men varför kommer man bara på allt bra man skulle ha sagt efteråt?? Det är makalöst. Inte för att jag ångrar mig så jättemycket men ändå.. Människan är bra korkad.


Kom att tänka på en sak idag appropå igår. Svenska killar har en del att lära sig av utländska killar i sättet de raggar på. Svenska killar borde bli lite mer fysiska även när de inte är så packade att det knappt kan stå. Nu snackar vi inte rent tafsande här men man får faktiskt ta i en person man raggar på. Det räcker med en lätt hand placerad på låret (inte då i skrevhöjd) eller att lägga armen om personen i fråga. Och är man ännu smartare så frågar man först. Egentligen handlar det hela om tydligare signaler.  Men ett nej är ett nej! Det kan vissa  utländska killar behöva lära sig av svenska killar. Eller så är det bara jag som är för dum för att fatta när jag själv ska fortsätta där killen slutar.

En annan sak jag funderat på så här när jag legat bakfull och i smärta är vad olika folk svarar när man frågar vad som är sexigt. De flesta killar drar  kroppsdelar, klädsel, till viss del attityd osv. Men det finns så mycket annat som är sexigt. Som dans tex. Och nu menar jag inte typ strip-tease eller vissa typer av dans som många tjejer kör på krogen. Viss pardans kan vara djävligt sexigt. Likaså vissa låtar kan vara jättesexiga. Oftast sitter det i melodin och i rösten på¨sångaren.Väldigt sällan har texten nå att göra med sexigheten. Personligen har jag en thing för talang. Som en riktigt duktig konstnär, en bra gitarrist, skateboardåkare, snowboard, sångare, ja typ allt. Att någon är riktigt duktig på något. Det tycker jag är jättesexigt.

Ja det var allt för den här helgen.

Ciao // ME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0