Båt tur med grottor..




Idag har vi vart på en underbart båt tur, sett grottor både i och under vattnet alldeles lagun blått vatten. Helt fantastiskt fint! :) De körde som idioter, vattnet bara spruta upp på oss.
Sen när de hörde att vi var svenskar var de helt ekstas börja spela svenks låtar för oss, bland annat ''boten anna''. De trodde att de sjöng om en BÅT! Hahahahahahhaahahah! Men icke de! Kort från den japanska restauangen och från båtturen kommer senare till veckan. Går inte att lägga upp dom här i från, så jävla seegt internet. :/
Men är verkligen fina bilder kan jag lova! Huuua!
Fan att jag missa idol igår, låter verkligen på ME som att de var bra!!

Suck suck! Ylva är och klipper sig här på salongen neranför balkongen undra hur de blir ja? Hoppas de blir fint! Är för feg för att våga de jag! Hahah! Vill ha mitt lång hår kvar!



/C.Hu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0