Bil körning

Ja i stort sett hela helgen har jag kört bil! Fram och tillbaka på olika ställen bara igår körde jag nog närmare 14 mil.. de är inte illa! Börjar bli riktigt bra på det nu! Var även på ishockey igår, timrå spöade Luleå. Fast de va inte riktigt det vi hade tänkt oss då vi köpte biljetterna! Fan fan! Men så vart det! Var en ganska så seg match, det bara lulla på fram och tillbaka, vara nära mål mera än bara en gång kan ja lova så man hade hjärtat i hals gropen. Hann till och med ut på ''Life'' Hälsokostaffär efter åt och köpa Magnesium tabletter åt Papi.
Helgen har vare kanon lugn, vart på hockey som sagt, kört bil, vart i huset  Mormors och plockat lite, städat och tage det lugnt! Men kan vara skönt de med!

Snart är det dax att börja köpa julklappar! Undra vad man ska köpa? Hua lika jobbigt varje år!

Här hemma är de kallt som bara den, på kvällarna när jag går ut med hunden så känns de som man ska förfrysa! Händerna blir som isbitar! Finns snart inga löv på träden! När jag var i Ayia Napa sa dom här hemma att det snöade här så trodde det skulle vara snö på flygplatsen när vi landade! Men det var de inte! Vet inte om jag kan säja att det känns skönt eller om jag tyckter det var synd.
Imorgon blir det nog en tripp till stan som det verkar ska kolla på en vinter jacka och ett par vinter skor plus att jag ska lämna in telefon och kolla runt lite!  Kan bli skoj!!
Även att datorn crascha under veckan jag var i Napa, så nu har vi fått till den iallafall men nu är ju allt borta! Suck men men är väl bara att man får börja om från nytt med att fylla den igen då!


Ne nu ska jag ta och fortsätta greja på lite!

/ C.Hu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0