En vanlig Tisdag.

Så en så sjukt snygg jacka på Mq här om dagen, synd bara att jag lovat mej själv att jag ska köpa en lite längre jacka i år. En jacka som går lite längre ner än till midjan så jag slipper gå och gräma mej hela vintern i år också att jag håller på fryser häcken av mej. Såg en gör fin peak jacka på stadium och även en Everest jacka. Tror jag ska ta och kosta på mej de i år faktiskt. Så räcker den lite längre för hoppnings vis. Så man slipper springa och köpa ny jacka precis varenda år. Fast känner jag mej själv rätt kommer jag att ha övertyga mej själv innan nästa vinter kommer att jag är i STORT behov av en ny jacka, eftersom det är såå himla trevligt att slösa pengar på en massa underbart vackra kläder! Skulle även velat ha tagit och fyllt på smink förådet lite, med en massa nya frächa grejer och en ny rymlig smink väska och massa härliga ögon skuggor i många fina färger.. Så tror nästan att jag ska ta och göra de något fram över.  Är även på jakt efter ett par vinter skor. Vet precis hur jag vill att de ska se ut, men hittar dem inte någon stans. I och för sig så har de ju knappt hunne bli riktig höst ännu så de har väl inte hunnit tagit hem allt för vintern ännu, men jag tycker att de alltid brukar vara ute i så god tid med sådant! Men inte i år bara för att jag för en gång skull i hela mitt liv tänkte göra klart allt sånt innan vintern var här. Vill ha ett par låg klackade skin stövlar med foder. Hellst bruna. Men svarta går också bra!  Men men, jag får väl fortsätta att spana tills de dyker upp..

Såg på ''Desperata Hemmafruar'' ikväll på kanal 5, den serien blir bara bättre och bättre ju längre in i programet det går. Det är så spännande att jag blir lika galen var enda gång det tar slut och jag inser att det ännu en gång är en hel vecka kvar tills nästa program kommer. Det är det ända program som jag verkligen följer. Är inte riktigt för det där med att vara besatt av tv, tycker det är lite överdrivet. Vissa är så besatt så att när man frågar typ, '' ska vi ses ikväll? ''  '' Ne men gud det hinner jag inte jag ska se de de  och de på tv ikväll'' Men alltså va då! Ja menar hur kan man viga hela sin fritid till en dum tekniskt pryl? Ja det är va jag tycker om den saken. Tv för mej är någon jag roar mig med medans jag har tråkigt och inte har något bättre för mej, plus att börjar man än en gång följa ett program på tv så blir man ju bara less av att man missar det! Så då är det lika bra att helt enkelt skita i att börja följa skiten. Inge ont om tv, den är bra trevlig ibland också, men vissa blir helt enkelt för besatt.

Ne nu blir det en varm skön dusch och sen ska jag på dejt med kudden!

Hears / C.Hu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0