Exakt 24 timmar

Tills jag sitter på flyget mot Cypern. Känns väl så där, ska helt klart bli skoj att träffa pappa, men känns inte nå skoj att lämna älsklingen som sagt! Men gud vad underbart de kommer bli att komma hem. Och lite solbränna in för höst och vinter mörkret är ju alrig fel. Hot hot! Har iaf packat det sista nu jag som var så stolt att väskan inte ens var halv full, tills pappa ringde igår och berätta att han ville ha en massa saker med sig, så det resulterade till att väskan vart totalt PROPP FULL. Men men, på vägen hem är de ju mindre saker.
Prata med Y igår om vad tusan vi ska roa oss på arlanda med i flera flera timmar. Innan flyget går från Arlanda. Ska nämligen flyga 2 ggr samma dag, så vi får väl se hur de går för Y och mina öron. Mina öron hatar att flyga och Y lika så, hon har tjata om hur nervös hon var sen vi boka resan. Haha, så det kan bli som de blir. Sen två stycken flummon som vi kan bara bli tok, lär väl tappa bort oss på arlanda eller glömma passet hemma. Hah, tur att jag är en sån ansvars tagande människa som kan hålla koll på oss.

Körde faktiskt lite bil igår, H nya audi, var lite spännande att köra en helt ny bil, nog för de inte vara långt med kan nog vara bra ändå att testa lite olika saker, sen körde jag hela vägen till Pappas hur i dag med Mamma när vi skulle hämta sakerna, och det gick galant om jag får säga det själv, så himla stolt över mej själv. Längtar faktiskt mer o mera tills den dagen jag har de där dumma körkortet och kan ta en sväng med bilen HELT SJÄLV! Men fy så läskigt det kommer vara. Ingen som kan svara på om jag gör rätt eller fel. Men de kommer nog att gå fint.

Helgen har vare kanon, tage det cool lugnt, drack lite vin igår och spela nya Buzz. Skönt att bara chilla ibland också! Men fy så sämst det gick för mej, förlora faktiskt hela tiden förutom en enstaka gång. Och det känndes riktigt skönt!

Även veckans hemskaste upplevelse.

Karln min skulle göra rent hos ormen. Så han bad mig hålla i han så länge medans han tvätta skålen osv, ja och där stod jag med ormen i handen som så många gånger förr. Inte är de nå farligt inte, de har ja ju gjort för. Men Han hade inte äte så lite skraj var ja ju eftersom han blive riktigt tuff på slute. Och mitt i allt så sätter han nosen mot min tumme och fräser som en ilsken katt! Kan ju lova att jag gav han till J ganska snabbt! Fy fan så rädd jag vart, trodde helt seriöst han skulle bita mej, huuua! Så de va nog sista gången på väldigft väldigt länge innan han blir min kompis igen. Hemska djur!!!


Nästa gång vi hörs bli i varmare breddgrader!

/C.Hu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0