Halloween?!

Ja det börjar närma sig med storm steg, och jag vill klä ut mig!
Men vet verkligen inte vad man skulle kunna klä ut sig till? Några förslag?
Försöker övertyga V och hennes karl och min karl att vi ska klä ut oss men dom är så tråkiga och ska tänka! Ja men då kommer det bli som vanligt! Att man sitter där kvällen innan och fortfarande inte vet och ska slita ihop något på 2 sekunder! Och det är enligt mig inge roligt!
Ska iag ha en Halloween middag då, så nu måste man komma på vad man ska äta för läskigt! Sitter och kollar på lite olika recept här på internet nu! Men hittar inge bra! Ska slå till på förrätt varmrätt och efterrätt iaf bestämde jag och V igår! Så det kan bli kul! Älskar att laga mat!

I morse när jag vaknade var det 18 grader här inne, fy fan va kallt! Så nu har jag eldat för första gången i år, och nu börjar det äntligen bli varmt! Hua! Vill ha sommar igen, pappa han hade 20 grader han, det är ungefär vad jag har innomhus! Ne fy fan för att bo i kalla Sverige!

/C.Hu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0