Hellre död än sugrör

Haha läste en så djävla rolig sak på tjuvlyssnat i helgen att jag bara måste ta med den här.

Det finns ögonblick då allt är fullständigt klart!
IT-gymnasiet, Örebro
Två killar ~17 sitter och spelar Counter Strike på sina datorer.
Kille 1: Nu blir det nörd mot nörd!
Kille 2: Vadå nörd?
Kille 1: Ja, vi kan ju inte kalla oss för män.

Egentligen skulle jag skriva om något helt annat idag. Men det där är så roligt att jag glömt vad. Nej vänta nu kom det tillbaka. Jag skulle ju skriva om aktiv dödshjälp. Jag är nämligen för det. Jag menar som fullt frisk människa kan jag välja om jag ska leva eller dö. För jag kan ju hänga mig själv i taklampan eller vad jag nu vill. Men bara för att jag om jag inte är fysiskt kapabel till att göra det själv så får jag inte välja. Och vem fan vill ligga helt klar i skallen som ett jävla kolli med någon som får torka ens skit osv? Inte jag iaf.

Om jag någonsin skulle bli lam från halsen och neråt och måsta blåsa fram min permobil med ett djävla sugrör lova att någon snäll djävel kör mig till Sweich så att de får ta ihjäl mig. För med min vanliga otur, om jag skulle bestämma mig för självmord och sitta där i min förbannade permobil så har jag ju egentligen bara ett val. Att åka utför ett stup. Och som sagt med min vanliga otur skulle mitt sugrör paja på kanten utan att jag ramlade ner så jag med huvudet skulle måsta försöka vicka mig ner vilket inte skulle funka. Och om jag mot förmodan skulle ramla ner så skulle jag inte dö, jag skulle bara bryta en massa ben i kroppen och tappa blåsförmågan så jag inte ens kunde blåsa mig fram i det förbannade sugröret. Nej det är ett öde värre än döden så då får ni helt enkelt köra mig till Sweich så de får ta ihjäl mig.

Det var allt för ikväll..

Ciao // ME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0