Hemtenta och isvindar

Sitter här och pluggar. Faktiskt. Okej då jag försöker iaf. Är dessutom en hemtenta så det är viktigt att det blir bra. Men jag kommer ju ingenstans! Ingen av böckerna står det något bra i. Surt måste jag säga. Och jäkla C som är i utlandet och solar sig. Här sitter man i det svinkalla höstvädret med stadens obligatoriska isvindar i stormstyrka. Inte fullt lika kul. Men men. Vad gör man inte för att få sig en utbildning och ett bra jobb.

Önskar jag kunde vinna på lotto. Eller bara lite pengar. Skulle vilja boka en resa till Chamonix vecka tre och pressa puder ordentligt. Och köpa en snygg röd kappa. Uppdatera garderoben lite. Men men drömma kan man ju.

Nej dags att gå tillbaka till arbetet. Hörs senare!

Ciao//ME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0