ME vilse på ICA

Oh my god. Jag säger bara det. Vilken jäkla dag. Fick sova ungefär 2 timmar inatt. Sen var det skola, lunch, hem en sväng och sov i kanske en kvart, iväg på UPM och sen till ICA och handlade. Käkade en pizza i farten, hem med varor till L och sedan hem till mig, vidare till badhuset i ett huj, simma 1000 meter, basta en stund  och sedan äntligen hemma. Fixa powerpoint föreläsningen vi ska ha imorgon så den gick att skriva ut och sedan fick min stackars skrivare jobba för högtryck. Trodde den skulle sprängas en stund där men den är uthållig. Så nu kan jag äntligen slappna av och gå och lägga mig. För att kliva upp halv 7 imorgon bitti igen för ytterliggare en hård dag. Tjoho eller nåt.

För att göra det hela ännu roligare gick jag i princip vilse på ICA i jakt på citronjuice. Snacka om att de har tänkt skumt när de placerat varorna i den butiken. Tror citronjuicen stod vid bakverk och grönsaker. Ja där letar man ju först menar jag. Och bakverk bredvid grönsaker? Höll heller aldrig på att hitta Quornfileérna. Vegetariskt ligger tydligen i frysdisken för färdiglagat. Även om det inte är färdiglagat. Okej. Vi säger så.

Jag har inte sovit ordentligt på flera nätter nu. Lyckas liksom inte somna fast jag ligger i sängen med allt släckt.  Bara vrider och vänder på mig  och hjärnan går på högtryck.  Men ikvällär jag så slut att jag nog kommer att somna bara jag lägger huvudet på kudden. 

Ska bli så jäkla skönt att åka hem till mamma i helgen. Syrran har tydligen gått bärsärk i mitt rum och rensat ut allt skräp jag lämnade kvar när jag flyttade. Tack systeryster. Hem till dårhuset liksom. Pratade med styvfarsan i telefon i 3 timmar igår. Ja jag gillar att prata i telefon. Bara en massa strunt. Verkar som att de saknar mig. Haha ja man är väl oemotståndlig.

Nej nu är det dags att sova. Annars somnbar jag nog över tangentbordet.

Ciao // ME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0