Nu ha de gått 5 dagar.

Har hunnit med lite allt möjligt, sola o bada shoppat lite saker och sprunge runt både hit o dit. Sett bar gatan men är himla lugnt nu mot för de brukar vara, men ändå mycket party. Igår va de en norsk 17-18 åring som ramlade och slog ut framtänderna helt sjuk hur full måste man inte vara för att lyckas med nå sånt. Hemskt hemskt! Skulle de va jag vet ja inte va jag skulle göra....
Har iaf 30+ på balkongen nu o klockan är 18:17. Inte illa!!

Ikväll ska vi ut och äta med pappa, så vi får väl se va de blir för gott! De har ett himla gott vin här, synd man inte kan ta med en massa hem eller att de funnits i sverige. En flaska vin kostar 1 pund ungefär det är 16 svenska kronor. Tänk om de kunde vara så i sverige, men icke!

Har fått en himla motion iaf, kutar upp o ner för en backa som e säkert 200-300 m o super brant totalt rätt upp, o den går vi i minst 4 ggr perdag, plus att man springer om kring hela dagarna. Så kommer komma hem och vara fitt som fan! Hahah!

har handlat färskt kött hos slaktaren och massa färsk frukt på fruktmarknaden kan lova att det inte är som skit frukten hemma, hua det är nå jag alltid saknar när jag far hem. Och pappa kommer ja ju naturligtvis sakna igen.

Ne nu blir de en dusch så man e redo för att ut och möta stan och äta middag!

Solskens hälsning från....mohahah!
/ C.Hu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0