Nu kan nedräkningen börja..

Nu har jag äntligen bestämt mig och bokat resa, så om precis en vecka bär det av till Papi i cypern. Har velat av o an här nu flera veckor, men nu har jag äntligen taget steget och bokat! Så hoppas det blir kul. Ska bli himla skoj att träffa Papi är ju väldigt många månader sedan nu. Men ska bli trist att åka bort från min underbara pojkvänn. Men kan nog vara nyttigt också att få sakna, har iaf intalat mig själv det. Bokadet av resan gick fort tog tio minuter, och innom loppet av femton minuter hade jag både bokat och betalat på banken. Nu har man lagat mat också, spaggetti och köttfärssås blir de idag. . mumsigt! Får återkomma nå mera under kvällens gång för nu är det dax för middag!

Take Care / C.Hu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0