Orklös

Känns precis som om jag ska bli sjuk, ingen ork till någon ting. Orkar knappt ta mej ork till att skriva nå vettigt här.
Tänk att bli sjuk nu när man bestämt sig för att åka till utlandet.  De vore ju de lyckade det. Not!
Jag vet inte har inte så där super lust att åka känns det som i dag, vet inte om det är för att hela dagen känns meningslös. Eller om de är för att jag egentligen inte vill åka ifrån alla här hemma alldra hellst min kärastre. Men men de brukar ju ordna sig när man kommer iväg.. Skulle ha vart på Apoteket och på Inte bara sport i dag också. Men de känns jävligt tungt att släpa sig dit nu. Men man lär väl måsta göra de...

Satt än en dag och läste om '' Madeleine Fallet'' blir lika förvirrad varje gång. Kan de inte få ett slut snart. Tänk om den stackars ungen fortfarande lever. Hur ska hon då känna? Vad ska hon tänka? Om de är någon som har rövat bort henne så fan ta den. Hatar när saker ska gå ut över barn. De stod ju i tidningen för någon dag sedan att de trodde att de kun de vara någon kvinna som hade jobbat på hotell anläggningen som hade fått sparken som hade blive sur över de och skulle hämnas. Så de va därför hon skulle ha tagit Madde då. Men allt verkar ju så himla osamanhängade hela tiden så man vet ju inte va man ska tro. Suck. Låt de hela få en lösning! Snälla.

/ C.Hu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0