Plugg plugg plugg

Är alldeles för trött för att blogga egentligen. Har tenta nästa vecka så har så sjukt mycket att göra. Det är liksom fullt upp non stop numer. Men det är lite roligt också. Tack och lov är man ledig imorgon. Eller ja ledig och ledig man lär väl få sitta med näsan i böckerna tills man blir glosögd. Speciellt med tanke på att jag inte öppnat dem än. Får tillbaka hemtentan på måndag eller tisdag också. Fan vad jag är nervös. Det trodde jag inte att jag skulle vara men det är jag. Har tom drömt mardrömmar om det. Då är det fan illa. Vi får hålla tummarna för att det går bra. Och så söker jag hela tiden nya lägenheter men än så länge har jag inte haft någon vidare tur. Trist. Men vi får hålla tummarna att jag får en.

Helvete vad dyrt det är att bo själv. Jag får ångest varenda gång jag måste handla. Samtidigt sitter jag och drömmer om ett par stövlar och en kappa, vilket jag inte har råd med. Usch, men vad gör man. Ska fan önska mig det i julklapp. Presentkort på skor och kläder. Och bidrag till en massa annat. samtidigt måste man ju handla till alla andra också. Tragiskt. Jag kan se pengarna få vingar och flyga iväg. Men det ska nog gå bra. Men funderar på om det finns nån möjlighet till att få jobba extra någonstans kanske en kväll i veckan eller nåt för att dryga ut kassan lite. Får se hur jag gör.

Nej dags att sova.

Ciao // ME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0