Snö i oktober, FY FAN


Jag sitter här och hatar Chu. Verkligen hatar henne. Där sitter hon i värmen, solar och badar och dricker gott billigt vin. Här sitter jag i minusgrader med SNÖ på marken för i helvete. Jag ska aldrig förlåta dig för att du inte bjöd med mig. Fy fan för dig!

Hemtentan är iaf klar och jag är stennöjd. Inte ens pappa hade något att anmärka på av någon underlig anledning. Så det bådar ju gott. Hoppas jag iaf. Ja vi får väl se. Inlämnad är den också. Vi lyckades cykla dit trots isiga vägar. Fast jag fick sladd på bakhjulet en gång och L höll på att åkte i backen ordentligt. Men hon räddade upp det riktigt snyggt måste jag säga..

Fikat med en kompis idag. han hade lyckats missuppfatta mitt mail och kom idag istället för igår. Men vad gjorde det. Jag hade ju ändå inget bättre för mig. Imorgon funderar vi på att festa lite. HALLELULIA! Som jag längtat efter att få gå ut! Dansa och dricka lite alkohol. Trjoho. Man måste ju fira att sitt livs första tenta är över på universitetet.

Har såklart tittat på idol ikväll men ni får tåla er lite med recensionen. Den kommer efter utröstningen.. Men ikväll var det en hård kamp. Vet inte riktigt vem jag vill ska ryka men jag håller nog ändå på Sam. Jag har jävligt svårt för has pundarröst. Ett tips Sam: en låt som passar dig är Roxanne från filmen Moulin Rouge. Där skulle pundarrösten funka. Värt att tänka på.

TA MIG HIT!!!!!!

image2



Ciao så länge// ME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0