Snoppmätartävling på telefon

Vissa kvällar är bara sjukare än andra. Sitter hemma i godan ro och ser på film och äter mitt lördagsgodis så ringer telefonen. En av mina polare som ringer på storfyllen och ska prata. Men jag får prata med hela festen. På något sätt lyckas det balla ur totalt och jag lyckas på något sätt dra ihop en klassisk snoppmätartävling via telefon. Men det visar sig att killarna är för fega så min stackars konpis får inte se någon show. Men bara att lyssna på diskussionerna gör att jag skrattar så jag gråter. Hela samtalet var en uppfriskande fläkt i min annars ganska tråkiga lördagskväll. Har ett ton saker att göra,speciellt plugga men har helt enkelt ingen lust. Har åtminstone klarat av städningen. Ska bara skura imorgon och damma av lite. Och så ska jag tvätta. Det är definitift dags! Har snart inga kläder att ta på mig. Eller snarare jag har inga kläder att ta på mig. Men det har jag imorgon.

Det var allt för nu.

Ciao // ME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0