Spökhunden och en perfekt avbild av ett kvinnligt underliv

hahaha jag skrattar fortfarande när jag tänker på vad jag och C kom fram till i helgen. Jag har liksom våningssängar i min lägenhet men oftast är de intye nerfällda. Ja förutom när jag få besök då. Iaf så ligger jag och kollar upp i taket på en av våningssängarna och ser formationerna som grenarna skapat i träet. Den ena bilden ser ut som en spökhund. Eller snarare ett spöke av en cockerspaniel. Den andra ser ut som en perfekt avbild av en fitta. Eller ja nästan perfekt då själva "hålet" saknas. Men allt annat är där. När jag får syn på den bilden ropar jag "Men titta jag har dessutom en perfekt avbild av ett kvinnligt underliv här också!" Och fortsätter i samma anda efter att jag tvingat henne att komma och titta. Ser du där har vi den lilla kärlekssnoppen! Och om jag vara fick tag på en brun penna och gjorde en liten prick där så skulle det vara en helt perfekt avbild. Behöver jag säga att hon skrattade så tårarna sprutade?



Jag säger bara en sak. Alkohol är farligt!


CIAO//ME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0