Stalkad

Igår brast mitt psyke. ME fick nog helt enkelt. Att man ska måsta bli stalkad av ett gammalt ragg i hundra jävla år och uppepå det hans förbannade kompisar. Jag menar jag må vara kul och så men så djävla intressant vill jag fan inte vara att de måste kolla mig konstant. Så ME blev fjortis för en stund och gav den jobbiga kompisen en utskällning. Det hjälpte inte tyvärr. Killen var så jävla dum att han inte kom på nåt bättre än att hacka på mitt utseende vilket var jävligt komiskt. Dessutom hävdade han att han klickat in av misstag. Misstag? 150ggr? skulle inte tro det. Jävla puckon. Nuär de iaf blockade. Jag menar hur kul är det att bli stalkad egentligen? Nej usch och fy det började bli obehagligt. Och som att man vill se deras korkade nunor varenda gång man loggar in. Nej tack.

Kom att tänka på i lördags nu också. Men det var ett mer positivt minne. Ute på krogen var det ett gäng äldre som hade kul. En av dessa var en äldre herre i trechcoat, stetsonhatt, flanellskjorta med sheriffstjärna och jeans. Och trots sin ålder och utstyrsel var ha så jävla cool. Han ägde verkligen hela dansgolvet och körde sin egen stil. Så jäkla bra var han. Han var som ett levande lyckopiller, som en hel förpackning prozac. Han bara gjorde en lycklig när man tittade på honom. Sånt gillar jag..

Nej dags att sova. Det blir en lång dag imorgon och sedan hem till mamma. Har inte varit hemma på 3 veckor så det är väl dags när det bara är 10 mil hem. Ska bli skönt. Och att träffa mina gamla kompisar. Verkar som vi ska ut och se Noice på lördag. Kan ju bli kul, men egentligen har jag inte råd, men vafan. Vi får väl se..

Ciao // ME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0