Sverige=Kallt!!

Fy fan att kliva av planet i sthlm, det vara så jävla kallt att jag hade lust att gå in i planet igen och skrika kör tillbaka mej kör tillbaka mig! Huua! Trodde verkligen inte det skulle vara så kallt hemma!
Nu är man iaf hemma igen och det är skönt på sitt vis träffa pojkvännen och familj och vänner. Men kommer helt klart sakna pappa en hel massa.. suck! Men ska försöka åka ner något mera till våren!
Vi träffade en helt klart skum stockholmare i Napa, han trodde helt klart att han var tio gånger bättre än alla andra och sa var 3:e sekund, ''Sjukt fräcka biceps'' och spände sig! Hahah vi höll på small av varje gång han sa det för det såg så enormt fåningt ut! Men men alla är olika. Går inte att förstå det roliga me de om man inte själv sett honom! Glömde hälften av sakerna kvar i lägenheten så där ligger de bra! Men men, var väl inte hela världen fick ju med mig de viktigaste hem iaf.. Nu sitter ja och kollar runt lite på allt man missat när man varit borta! Kollade även på förra veckans avsnitt av ''desperata hemma fruar'' i dag sjukt spännande! Ikväll blir det fortsättning kan knappt vänta!

Här hemma lär väl snön snart komma så dax att köpa sig en vinterjacka! Fy fan! Ne nu ska jag ta och laga till någon middag.

/ C.Hu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0