Träningskorkad?

Shit jag har så jäkla mycketatt göra. Jag hinner knappt med mig. Och dagarna är långa.  Här snackar vi om prioriteringar.  Lägenheten ser oftast ut som ett katastrofområde i stil med ett sjunde världskrig i kombination med en tromb. detverkar som att allt jag rör vid förvandlas till ett katastrofområde. Jag tycker jag städar jämt. Jag fattar inte hur folk hinner med sig.
Jag tittade på du är vad du äter här för någon dag sedan. Och hur fan tror hon (Anna Skipper) att man ska hinna med allt det där? Det var morgonpromenader varje dag, combat träning flera gånger i veckan, personlig tränare lika så och så vidare. Herregud hur fan lyckas man med det?? Jag som tycker att det är svårt att få in min timmes simning 3 gånger i veckan.  Iofs cuklar jag varje dag till skolan men det tar ju bara typ 10 minuter i raskt tempo så det räknas ju knappt. Jag fattar inte. Hur ska jag hinna plugga både dagtid och kvällstid, handla, umgås, laga mat, blogga, tvätta, städa, diska och över huvud taget hinna få någon fritid alls med ett sådant träningsschema som hon lägger upp?  Det fattar jag bara inte. Men jag kanske bara är träningskorkad. Vad vet jag.

Träffade min nya samtalskontakt idag. fan vad nervös jag var. Men det gick bra. Men vet inte riktigt vad jag tycker om henne än. Känns inte helt hundra men tror det är mina fördomar som styr så jag ska försöka ändå. Hon var trevlig iaf. Så  det var ju ett plus.  Får se  om hon är nåt bra  längre fram.

Sedan har jag kommit på att jag hatar att handla. Eller det är inte själva handlandet som är jobbigt. Det är att ta sig hem efteråt. Jag har nämligen ingen bil så jag får cykla till affären. Inte så att det är långt. Meen vet ni  hur tungt det är  att  cykla hem med en sportbag fylld med varor hängandes på ryggen? Och ännu värre när man råkar handla för mycket så man måste få med sig en påse uppe på det. Jag tror fan väskan vägde 50 kg i förrgår när jag skulle hem. Vilket djävla helvete. Jag var beredd att skjuta mig när jag väl kom hem. Herregud. Nästa gång får nån med bil skjutsa mig när jag ska handla. För det där vill jag inte göra om! Eller så får jag lära mig att handla mindre. Men det brukar ju inte funka.

Måste åka hem och hälsa på mamma snart också. Jagv har inte varit hemma på snart 3 veckor och ska inte hem i helgen heller. Alltså det är illa när mamma ringer bara för att kolla hur det är. Jag tror hon saknar mig. Och det gör mina syrror också. Även om de inte erkänner det. Men jag har helt enkelt haft för mycket att göra. Har dessutom lovat ena syrran att fota henne. Så jag måste väl åka hem då.

Har dessutom anmält intresse på en ny lägenhet. Så nu håller alla tummarna för att jag får den. OKEJ!!!?? för jag vill verkligen ha den! Men antagligen kommer jag inte att få den. men håll tummarna nu.

Nä  nu måste jag sova om jag ska orka med skolan imorgon.

Ciao // ME


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0