Tror du att du är gud eller?

Började morgonen med att lacka ur totalt. Som jag skrev igår ska jag tatuera mig och hade ju egentligen tänkt att göra det på ett annat ställe. MEn eftersom de inte hört av sig på 2 månader lessnade jag och gick till en annan studio. Så jag tänkte att jag åtminstone skulle höra av mig till killen som skulle ritat den första gången och säga att det inte blev nåt så jag skickade ett sms. Typ det har blivit ändrade planer, hoppas det inte är för mycket besvär. Så vaknade jag i morse och ser att jag fått ett svar. Då har den djäveln inte ens börjat med det!!!!!!!!!! PÅ 2 DJÄVLA MÅNADER! Herregud vad tror han att han är? Gud eller?? Alltså i en sån liten stad som de är verksamma i har man inte råd att förlora kunder. Speciellt inte på det sättet. För ett sådant rykte sprider sig och kundunderlaget är inte direkt lysande. Jaja de får skylla sig själva. Idioter. Jag menar hur djävla svårt ska det vara att måla en enda djävla bild? Inte fan borde det ta över 2 månader iaf. Jaja nu får ju jag min ändå. Haha där rök en kund till.

Ciao // ME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0