Dagen.

Idag har vi vart på Boda Borg och tanken var att göra något speciellt på en lördag och bränna några kallorier. De vart själv klart tjejerna mot killarna för att än en gång visa att kvinnor regerar! Vi kämpade för våra liv med blodigt allvar. Vi hade överläget länge, men sen tog de in och det vart oavgjort! Även att karln min tappade lappen sin två ggr men hittade igen den turligt nog. Även telefon, bilnyckeln och pengarna hade ramlat ur fickan mer än en gång men de hade han märkt i tid. Ja vi tjejer iaf kämpade på vi och klarade hela elva banor på endast tre personer tyckte det vart starkt eftersom det handlade om mycket styrka! Nu blir det vin och mys med mina underbara!



Stör mig ännu en dag på att '' fallet madeleine'' inte fått någon fart eller minsta lösning! Tycker enbart att de flamsar runt runt runt.. då läser man och man tycker att det verkar vara någon ordning! Men sen läser man igen och då e det tillbaka på ruta ett igen. Kan inte sluta fundera på det! Vet inte vilken så kallade sida jag ska stå på. Skulle det vara föräldrarna som är ansvarig för hennes död eller för hennes försvinnande så vet ja inte vad jag ska säga, kan verkligen inte förstå hur man ens skulle kunna göra så mot sitt eget barn, hemska tanke. Och är föräldrarna oskyldigta lider jag innerligt med dem. Alltså allt är så himla fram och tillbka så man kan inte hänga med i det. Allt är så virrigt så det går lixom inte att tro på det ena eller det andra. För hur man än tänker så kommer det runt om kring tankar! Ne jag väntar bara på att man ska få veta exakt hur det ligger till. det har ju på gått så lång tid. Till och med när vi var på utlands resa i tunisien i Augusti satt det lappar överallt där om henne.
Tycker att falla och saker man barn inblandade alltid är mest rörande.


Ne nu ska jag gå och vara social.

Take care / C.Hu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0