Den mänskliga nåldynan

Snön har vräkt ner i fyra dagar nu. Det är så sjukt depprimerande att man bara vill gråta! Jag och Linda hade planerat att börja cykla till skolan i söndags då solen sken, marken varbar och fåglarna kvittrade. På kvällen började det snöa och det har fan inte slutat. Det har kommit någonstans mellan 2 och 5 dm snö. Hela världen är grå och vit och så sjukt jäkla tråkig!

Jaha idag var jag till läkaren. Och blev tvungen att ta blodprov. Jag hatar att ta blodprov!!!! Jag gillar inte nålar, jag vet det är jättesjukt eftersom jag är både tatuerad och piercad. Vilket gör mig lika skraj varje gång. Och för att göra hela saken ännu värre fick jag agera mänsklig nåldyna! De stack mig 5 GÅNGER! För de hittade inte kärlen! Så vidrigt. Jag har två nålstick i vänstra armvecket, ett i högra och ett i varje hand. Jag mår lite smått illa fortfarande och är inte alls på humör för någonting. Huha vilken pärs!

Linda hade iaf bakat världens godaste brownies med vit choklad till mig igår som fungerade lysande som tröstätning, fast jag lovat mig själv att vänta tills lördag! Jaja det är inte hela världen! Så idag led min kropp. Universums träningsvärk sedan monsterworkouten igår, nåldynehistorien och paltkoma. Min kropp hatar mig idag. Men det kan jag leva med. Det var för en god sak. Ja iaf allt utom kakorna då!

Nu ska jag snart sova!

Ciao // ME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0