HJÄLP!

Vilken morgon! Vaknade lugnt och skönt och var ut och rökte. Och dum som jag är går jag naken genom lägenheten för att få tag på lite underkläder, bara för att inse att jag har ca 7 män gåendes utanför mitt fönster.. PANIK! Och i morse var jag ingen vidare syn. Jag gömde mig i hallen, där alla fönster är sådana man inte ser igenom.

Ja undra hur mycket de hann se. Och vad tusan gjorde de där??

Svaret fick jag en stund senare. De plockade skräp i området och är som jag förstått det dagcentrum för utvecklingshandikappade. Då blev jag lite lugnare. Men jag måste nog skaffa mig en morgonrock!

Jaaa nu kommer posten!!!

Ha en trevlig onsdag!!!

CIAO//ME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0