Mina pengar =( !!!!

Hej hej allihopa!

Jaha så var ytterliggare en vecka avklarad. Helvete vad pengar det både kommit in och spenderats! Har sålt kurslitteratur för nästan 500 kronor. Men 300 av de är redan spenderade på en tröja som jag inte orkade fota och på smycken!

En butik i stan ska lägga ner, en typ loppisbutik av rätt låg klass. Trodde jag iaf efter första gången jag var in där.. men så tvingade Linda (din elaka sate) in mig där i torsdags för att kolla. Och de har satt ner alla smycken till 10 och 15 kronor styck. Och jag älskar billiga smycken! Så jag har handlat, och handlat, och handlat. Närmare bestämt 11 saker blev det!!!! Och jag är stennöjd!

Jag älskar det för att då gör det inget om nåt händer. Man kan använda de var som helst. Annat är det med "riktiga" smycken för typ 500 kr styck. Vem fan vågar ha på sig det på krogen, då man faktiskt vill vara fin? Inte jag när de billiga är lika snygga!

Så här får ni se resultatet av veckans shopping!

Örhängen!
Såååååå jäkla coola! Jag älskar dem! Bästa köpet!

Så mycket mig!







Armband!






Halsband!






Hihi jag är så nöjd trots ångesten! Hihi!

Ciao // ME

Kommentarer
Postat av: Linda

Men jag som är världens snällaste!
Tror jag köpte likadant halsband som dig=P

2008-04-05 @ 01:08:07
URL: http://lindaisak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0