Våren är här!

Hallelulia det börjar våra sig! Årets första cykeltur har jag tagit idag och det var så sjukt skönt! Solen sken, fåglarna kvittrade och min taskiga kondis höll på att döda mig haha! Precis som våren brukar vara med andra ord! Ja livet är bra ibland. Snacka om att föreläsningen kändes som totalt slöseri med tid! Varenda rast sprang folket ut och satte sig i den varma vårsolen och dyrkade. Och efter 15 minuter var man tvungen att slå sig ner i den mörklagda föreläsningssalen och försöka trycka in LVM lagen. Visst det är sjukt intressant men i det här vädret var inte koncentrationen på topp direkt!

Annars hardagen mest varit lugn.Eller ja beror väl på vad man menar med lugn egentligen. Men mest fixat tråkiga vardagssysslor som att diska. Gud vad jag saknar en diskmaskin! Men det finns helt enkelt inte plats på 25 kvadratmeter tyvärr.

Nej nu ska jag nog faktiskt sova!

Ciao//ME
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0