Varför..

..kan inte jag få vinna några miljoner på lotto eller något annat! Varför har inte jag gjort mig förtjänt av det?
Jag har ju varit snäll hela mitt liv... Gaaaaaah!! Vinner knappt 25 kronor på en trisslott jag! Stackars oturs drabbade mig! Suck! Skulle verkligen behöva dom där miljornerna eller miljonen  nu! Har sjukt mycket saker jag skulle behöva ha och betala... men icke !!

Jag kan fortsätta drömma eller skaffa mig 4 olika jobb och jobba 24 timmar om dygnet för att ens ha i närheten av råd!!!  Gud vad positiv man kan låta då! NOT!

Ja ne jag ska fortsätta drömma mig bort om att jag någon gång kanske i mitt liv har den turen att kanske vinna!!!

För vem vet under kan kanske ske?!

Nu borde jag verkligen ligga i sängen och sova, istället sitter jag och kollar på tjusiga bilar på blocket! Kul kul! Men gud vad jag kommer vara trött i morgon istället, men kanske är bra det så kanske man somnar i tid i morgon kväll! Fredag kväll blir det också sova av i rätt tid om man ska orka jobba på lördag! Kommer dock inte vara hemma för en vid halv 12 - 12. Men sen när jag kommer hem ska jag hoppa i säng på stutts!

ja ne men nu ska jag ta och försöka sova lite iallafall så man inte är helt väck i morgon! Har ju stora planer på att det ska röjas ut garderoben, och bara det är ju ett helt äventyr!

/C.Hu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0