Då var de en ny dag igen.

Då har sotarna nyss varit här då.. trevligt värre! Ha ha!
Kurre vart som vanligt skit rädd, och kröp in bland lådorna i tv bänken!
Sökte och sökte till slut hörde jag hans pingla och såg hans svans bland lådorna.

I dag ska jag tvätta och tvätta och städa och sen plugga teori ikväll när Kickan kommer hem, om hon orkar vill säja.
Har fan 3 ton tvätt nu, är kläder gardiner, säng kläder, filtar. Ja som sagt på tok för mycket.. Men det ska nog ordna sig det med..

Skulle verkligen velat gjort nå med mitt hår nu, är sjukt less på det!
Men vet inte va jag vill göra med de. Vill inte klippa mig kortare?!
Vill spara ut de, men mitt hår växer så sakta. Skulle vela färga det, men vet inte hur. Med andra ord jag vet inte alls..
Suck vad jobbigt!

Var en dam som vann 10.6 Miljoner här i närheten nu, fan va less jag blir, skulle bli glad om jag vann typ 100 tusen. Då skulle jag kunna göra det viktigaste. Men de kan man ju drömma om ... SUCK!!!


/ C.Hu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0