Djur är för underbara

Ja att dom är, dom finns där som små änglar! Man har alltid sällskap, de uppskattar en och tyr sig till en. Visst ska väl absolut inte få det att låta som om det bara är en massa positivt, för det är ju ansvar och man ska ju sköta om dom. Men det är ju enligt mig inget problem, älskar man dom så gör man det med nöje! Iallafall jag!

Inatt var jag speciellt lycklig att Izzi & Kurre finns jag kunde inte sova, och Kurre låg bredvid mig och sussade och Izzi låg på min arm som en liten bäbis och kurrade och smaskade. Det lät så mysigt att jag somnade själv. Det är hemtrevligt på någotvis de där kurrandet. Det gör en avslappnad och sömnig..  Dom är så söta! Skulle vra himla tomt utan dom..



Idag har man haft ännu en körlektion då, gick skit bra faktiskt om jag får säga det själv. Riktigt nöjd med mig själv! Skönt att det känns som om det går frammåt..
Körde även med mamma sen och det gick lika bra så skönt att det känns bra, äntligen..
Brukar vara så jävla nervös och inte lita på mig själv för 5öre, men nu känns det äntligen som om det är jag som har kontrollen och inte bilen.. Mycket bra mycket bra!!




/C.Hu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0