Gaaah

Blir galen på allt detta, är så himla mycket att ta in på samma gång!
Men tycker faktiskt jag är duktig för att nyss ha börjat. Men ska bli bättre.. Mycket mycket bättre!
Men nu ger jag mig för i dag annars kommer jag att hålla på tills nacken gått av, och allt bara blive knas. Så trött är jag nu. Då är det lika bra att ge sig nu..

Morgon dagen ska det bli städning, städning och en massa pluggning på teorin. Så himla skoj! Eller så inte.. Men det måste göras. Ser ut som om en tromb dragit över här.. Måste renbädda sängen, plocka ihop en masa utströdda grejer, bland annat kläder! Sen vattna alla stackars uttorkade halvt döda blommor, göra rant kattlådan igen och mycket mycket mera. Känns så himla kul att gå och lägga sig nu, och veta vad man kliver upp till i morgon. Njaa!!

Sitter och kollar i klädkataloger med Mami nu, finns himla mycket fint. Snacka om att man får vår känslor.
Sen finns det himla fina matsals bord i Halens.


Igår såg jag på ''Alvin och gänget'' fy tusan vilken himla söt film..

Men nu ska jag avsluta detta för dagen åter kommer i morgon!!

/C.Hu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0