Halkbana

Imorgon blir det halkbana, fan va jag är nervös och gruvar mig nu! Men det kommer säkert gå bra som alla säger men det är ju så med allt nytt, man är nervös. Har nästan ont i magen och kommer säkert ha skit svårt att somna i natt, kommer ligga och fundera och vända och vrida mig! Det är säkert inget att oroa sig för, men det gör JAG! Kommer sitta och vara nervös hela vägen i bilen ner.. Hua!

Idag har jag och Mami vare till stugan och kollat läget och i Mormors hus, Och det var som när vi lämnade det! Som tur var! Men gick inte att köra in till stugan för det var en sån jäkla snö kant! Men de gick ju bra de med...

Ja ja, dax att börja fundera och laga middag strax!

/C.Hu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0