Hata grupparbeten!

Sitter här och försöker förmå mig själv att plugga. Går väl sådär skulle man kunna säga. Jag har med andra ord inte gjort ett djävla jota! Känns bara så jäkla tråkigt. Eller det är inte sant. Men jag hatar grupparbeten. Jag är alldeles för ego för grupparbeten. 73 viljor som ska komma överrens och tycka och tänka. Och Vela. Det är folk fan experter på. Det velas än hit och än dit och saker man redan bestämt ska ändras för nån har läst uppgiften för femtielfte gången och missuppfattat  den utterliggare.  Åh jag blir så trött.  Allt är så jäkla mycket enklare om amn bara får göra det själv.  Nej men man ska ju kunna jobba i grupp. Bla bla bla, djävla bullshit är vad det är! Men men nu är jag fast i det så är väl bara att bita ihop och få det gjort.

Var och tränade i morse. Fan vad skönt det är att röra på sig faktiskt. Funderar på om, när jag fått upp kondisen lite kanske skulle ta nåt gruppass så det blir lite hårdare eller om jag ska hålla mig till gymmet. Jaja vi får väl se hur det blir.

Men visst har C.Hu gjort sidan snygg!!!!!! Jisses gumman vilken stjärna du är! Nu är det mitt jobb kvar att fixa färgerna igen. Ska bli kul. Är alltid roligt när det blir snyggt!

Nej nu ska jag väl försöka plugga lite. Jisses jag kommer driva grannen till vansinne, kan inte plugga utan musik så hårdrocken sprutar ur högtalarna. Men jag har inte så högt iaf..

Ciao // ME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0