Helgens bravader..

Fredagen vara skapligt lugn, åt kex och ost med Vickis och Håkan. Och såg på en film, allmänt slöa.
Gick och la mig vid typ 2 på natten, ganska dumt eftersom jag skulle upp och jobba klockan 9. Så när jag klev upp vid 8 var jag skapligt jävla mör. Trött som  en gris.

Men men det gick ju det med, jobbade iaf hela dagen i stort sett var hemma vid 6- 7 någon gång då var de mat duscha och sånt där då. Skulle lika gärna kunna gått och lagt mig. Var så trött och slut. Men det bar istället av på förfest sen upp på krogen där de hade födelsedags fest och där vart vi tills det var dax för hemgång.
Jag och min kära älskling hade en liten disskution om egentligen inget, men karlar vill inte ens försöka förstå så de var naturligtvis mitt fel.. men ska jag vara ärlig ska man inte ens bry sig. Ja ja, nog om det.

Söndag, i dag då. Ja du har inte gjort många knop, sett på tv drucke en massa lite vatten och vara allmänt vare. Är inte trött eller bakis utan bara seg skönt att ta det lugnt ibland också. Älsklingen han var upp tidigt i morse o åkte skoter han så han ligger nu och sover på soffan, lat mask!

Ja det där var väl typ min helg då.. Inget speciellt har med andra ord hänt!


Skulle ha varit i huset något och grejar lite. Men i dag känns det som en meningslös dag. Är så seg plus att det är trist att vara där själv.. Suck!

Ne nu ska jag ta och kolla runt lite.

/ C.Hu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0